Oklejanie witryn szklanych/szkło mrożone

Identyfikacja wizualna firmy wpływa na jej zapamiętanie, a więc jest pierwszym krokiem do zdobycia klientów. To dlatego największą szansę na rozwój i zysk mają przedsiębiorcy inwestujący w materiały promocyjne. Zatrudniając studio reklamy, które zajmuje się ich projektem i realizacją, dbają o to, by być rozpoznawalni na rynku. Jedną z coraz częściej stosowanych metod reklamy jest również oklejanie witryn szklanych. Stosowana do tego atrakcyjna grafika powstaje najczęściej z dekoracyjnych folii.

Jak wyróżnić się na tle rosnącej konkurencji?

Skuteczna reklama to taka, która przyciągnie uwagę klienta. Nie wystarczy jednak ustawić przed budynkiem popularnego potykacza lub zawiesić szyld z nazwą firmy. Owszem, takie praktyki są nadal stosowane i czasami niezbędne, aby klienci w ogóle znaleźli firmę, ale uzupełnia je często oklejanie szyb. Najskuteczniejsze natomiast wydaje się zastosowanie kilku metod promocji naraz – w standardowej wersji i na szkle przy wejściu.

Na oklejanie witryn sklepowych decyduje się coraz więcej lokali. Z tego pomysłu na promocję korzysta także wiele firm usługowych, salonów sprzedaży czy studiów urody. Nie wystarczy jednak, aby na szklanej witrynie znalazła się nazwa firmy. Dodatkowo zamówienie czy kupno gotowych liter na szybę nie pomoże w promowaniu Twojego biznesu na najwyższym poziomie.

Promocja sklepów i firm w nowoczesnej odsłonie

Profesjonalne studio reklamowe oferuje oklejanie szyb sklepowych grafikami, która sprawią, że wiele osób zatrzyma się przed witryną, a już na pewno zapadnie ona w ich pamięć na tyle, aby w razie potrzeby przypomnieć sobie siedzibę firmy.

Szczególną popularnością cieszy się tworzenie napisów, logo czy grafik na szybach z folii dekoracyjnych. Jedną z nich jest folia mrożona w kolorach srebra lub złota, która daje wiele możliwości projektowych studiom reklamy. Szkło mrożone nie tylko stylowo się prezentuje, ale i pozwala na tworzenie kreatywnych koncepcji oklejania szyb biur i sklepowych witryn.

Co więcej folia nie służy tylko do dekoracji, ale też subtelnego zasłonięcia widoku za szkłem. Pracownicy sklepów czy studiów mają więcej prywatności, a potencjalni klienci muszą wejść do lokalu, by sprawdzić jego ofertę.

No Comments

Post A Comment