Daj się zauważyć – jak przygotować szyld reklamowy

Obecnie mamy do czynienia z wieloma narzędziami marketingowymi, które mają pomóc w odniesieniu przez firmę
sukcesu w postaci jak największej sprzedaży usług lub towarów. Strategia wielu przedsiębiorstw polega na połączeniu
reklamy w sieci z reklamą obecną w realnym świecie. W tym drugim przypadku wybór bardzo często pada na szyldy
reklamowe, które pozwalają firmom na wyróżnienie się na tle konkurencji. Ich zadaniem jest bowiem zwiększenie
świadomości marki wśród aktualnych i przyszłych klientów. Co należy zrobić, by przygotować skuteczny i wyróżniający się
szyld reklamowy?

Postaw na czytelność przekazu

Codziennie jesteśmy zalewani tysiącami komunikatów zarówno w internecie, jak i świecie rzeczywistym. Dlatego też
coraz częściej jako członkowie “społeczeństwa skanującego”, skupiamy się wyłącznie na przekazach, które są dla nas
istotne, a ich przeczytanie nie zabiera nam zbyt dużej ilości czasu. Tworząc więc szyld reklamowy skup się na prostym,
czytelnym i co najważniejsze zrozumiałym komunikacie, który będzie spójny z Twoją marką. Może nim być logo Twojej
firmy, chwytliwe hasło kojarzące się z marką czy też charakterystyczny znak, dzięki któremu potencjalny klient od razu
pomyśli o Twoim brandzie. Niezwykle istotna w procesie projektowania jest forma, jak i treść, gdyż muszą one z jednej
strony ze sobą współgrać, a z drugiej wyróżniać się na tle konkurencji. Słowem-kluczem jak się pewnie domyślasz jest
więc w tym przypadku oryginalność.

Nie tylko jasny komunikat, wyróżnij się również jego formą

Jak już wcześniej wspomnieliśmy, bardzo istotna jest również forma szyldu reklamowego. Co mamy na myśli? Przede
wszystkim powinieneś rozważyć odpowiedni kolor i rodzaj czcionki, a także jego rozmiar. Zbyt mały tekst będzie bowiem
niedostrzegalny dla potencjalnych klientów, co przełoży się w głównej mierze na brak zainteresowania wśród obiorców.
Ciekawym pomysłem jest zastosowanie liter 3D lub wybranie podświetlanego szyldu reklamowego, który z pewnością
rzuci się w oczy potencjalnym klientom. Wszystko jednak tak naprawdę zależy od Twoich potrzeb, a także kreatywności
firmy, której powierzysz to zadanie.

No Comments

Post A Comment